Πέμπτη, 18 Μαρτίου 2010

ΑΛΛΕΡΓΙΑ

Η ιστορια εχει ως εξης!!!!Εχθες το μεσημερι πηγα στο μικρο μελισσοκομιο που εχω για να βαλω πατωματα στα μελισσακια μου (θα αναφερθω λεπτομερεστερα και με εικονες στην επομενη ν αναρτηση)λοιπον κατα την διαρκεια της εργασιας εφαγα 2 κεντρισματακια και ηταν ολα ωραια και καλα (τοπικο πρηξαματακι και τιποτα αλλο)σημερα ειχα παει στο μελισσοκομιο ενους φιλου και οπως συζηταγαμε ηρθε μια κυρια στο ξαφνικο και με κεντρισε στο αυτι μετα απο 20 λεπτα αρχισα και πεταξα κοκκινιλες στο στηθος και στην κοιλια  κανενα απολυτως αλλο συμπτωμα ουτε δυσφορια ουτε δυσπνοια μοναχα οι κοκκινιλες πηγα στο νοσοκμειο και μου καναν μια ενεση κορτιζονης,ρωτησα τον γιατρο εαν μπορω να συνεχισω να ασχολουμε με την μελισσοκομια και μου ειπε ναι απλα να εχω μαζι μου φαρμακα..ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΙΑ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ Η ΟΧΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ Η ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ

3 σχόλια:

Ανεστης Θ. Κετσετζιδης είπε...

Παρασκευά
καλές αναρτήσεις και πολλά μέλια να έχεις.
Τώρα για τα κεντρίσματα και τα προβλήματα,καλό είναι να πάτε σε αλεργιολόγο και να κάνετε τα ανάλογα τέστ.

Θεοδόσης Κατσαρός είπε...

Καλώς ήρθες στην παρέα μας και καλές αναρτήσεις.
Για τα τσιμπήματα μην πανικοβάλεσε στην αρχή έτσι είναι λίγο πρήξιμο και πολύς φόβος μετά σιγά σιγά παθαίνουμε την ανοσία και δεν καταλάβένουμε τίποτα.
Η διεύθυνση που ζητάς είναι Ιερέας Καρακάσης Ευάγγελος Μεθώνη Πιερίας τκ60066 τηλ 2353051098 e-mail:aristeas @hol.gr
Αν θες την γνώμη μου θα σου έλεγα να μην πάρεις για αρχή την συσκευή αλλά να ξεκινήσεις πρώτα με τα πάμφθηνα κλασικά κελιά αριστέας του ιδίου και αφού εξικειωθής καλά τότε ξανοίγεσαι στα βαθιά με τις συσκευές που κοστίζουν.
Καλή δύναμη.

Markianos Koutroulis είπε...

Αγαπητε Παρασκευα
Οι μελισσες που προστατευουν την κυψελη τους βρισκονται παντου,και μεσα αλλα και εξω απο την κυψελη.Φαινεται οτι δεν γνωριζεις τι δουλεια κανει το καπνιστηρι,και για ποιο λογο καπνιζουμε,και φυσικα την σωστη λειτουργια του καπνισματος.Εδω,κι εμενα, δεν μου το εξηγησε ποτε κανεις,επρεπε να παω στο εξωτερικο να το μαθω και αυτο.Οταν αναβουμε το καπνιστηρι πρωτα καπνιζουμε τον εαυτο μας να εξαφανισουμε την μυρουδια μας,κατοπιν καπνιζουμε γυρω και κατω απο την κυψελη ουτως ωστε οι σκοποι να χασουν την επαφη τους με τις αλλες μελισσες δηλ.να μην μπορεσουν να μεταδωσουν σημα κινδυνου,μετα καπνιζουμε 1-2 φορες μεσα στην εισοδο για τον ιδιο λογο,ανοιγουμε λιγο το καπακι για να ριξουμε κι εκει λιγο καπνο,και με πολυ αργες κινησεις κανουμε τις δουλειες μας,οχι γρηγορα και νευρικα.Καμια μελισσα δεν θελει να πεθανει τσιμπωντας,και μαλιστα εδω που τα περισσοτερα μελισσια ειναι ησυχα.Εαν βρεθει κανενα επιθετικο αλαζουμε Βασιλισσα.Καλο θα ειναι να προμηθευτης λιγο Γαριφαλελαιο (ρωτησε καποιον οδοντιατρο η Φαρμακειο) η μυρουδια του δεν αρεσει στις μελισσες και φευγουν,επισης καταπραινει τον πονο απο τσιμπιματα.Καλη δουλεια και πολυ διαβασμα.